Ida Johansson

träningsvärk

Kategori: Det allmäna livet

 
Tjabba!
 
Har precis lagt ut annonser på min sadel och lite annat, gjorde ett inlägg här nedanför också :)
Va hemma ifrån skolan idag då jag inte mådde helt okej imorse, illamående och hög puls. Har iaf fått lite läxor gjorda när jag varit hemma, skönt!
 
Är ju ändå tvungen att ta hand om min häst så skrittade ut och mamma gick brevid, hon skötte sig bra.
 
Har ont och träningsvärk över hela kroppen för har inte ridit ordentligt på typ 2 månader.. , var i Karlstad och red en ponny där, jättefin och rolig att rida var den :) Snäll och söt med mycket steg och power så de kändes häftigt att få sitta på en häst som kan lite mer än min egen :D
Finaste Mimii, min stjärna!
 
Nej, äta sen sova blir ;)
/Ida
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: