Ida Johansson

Jävla dag.

Kategori: Det allmäna livet

Härliga måndag! .. nej så vare inte alls. Kom hem ifrån stallet typ 8 eller något, mys med ponnyn och drog med rycktsten osv. Märks att de är pälslossning eller vad man säger för hon är jättegrinig. Kan ju vara för hon har ont också..
 
Dagen har varit ett rent helvete om man kan säga så. Ett jävla prov som gick helt åtfan för de enda jag haft på tankarna den här helgen är mimii.. Vart ska detta bära? Mår så jävla dåligt över det här, jag vill ju att min häst ska vara frisk och må bra. Varje kväll och dag rinner tårarna.. Tänk om jag aldrig mer ens får sitta på min ponnys rygg? Aldrig känna känslan att vi lyckats?
 
Gå och lägga mig kanske vore en idé, matteprov imorgon också men de kan ta sig i röven för jag orkar inte något längre. Ger snart upp allt.
 
 
 
 
 
 
 
Just nu önskar jag att min bästa vän kunde vara här hos mig. Fast 30 mil är en bit bort. Jag saknar och älskar dig bästie. Puss hjärtat du vet vem du är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: