Ida Johansson

Bra dag och taggar inför träningsvärk :)

Kategori: Det allmäna livet

Hoppsan, visst varit rätt dålig på att blogga.. Sorry mates!
Igår hade vi stallmorgon så fixade iordning boxen för Emelie lånade den till hennes unghäst som var med och tävlade, jättefina och duktiga var dom! :) Kollade på hästtävlingen och satt uppe i dommartornet på ponnytävlingen, tog tid med datorn :) Många fina ekipage som var med, grattis till er alla som blev placerade och fina rundor!
 
Idag gick jag upp vid 9, gjorde iordning mig och käka frukost. Vid 20 i 12 gick jag ner mot busstationen och 10 över kom bussen och jag åkte ner till karlstad. Lotta hämtade upp mig vid busstationen och vi åkte till stallet. Mockade och gjorde iordning hästarna och åkte till färjestads ridhus och red dressyr :) Han var jättefin idag bara jag som gjorde tabben och inte hade helskodda ridbyxor så sadeln var väldigt hal haha.
 
Var knappt så jag hann med bussen till filipstad, haha men uppehöll gubbfan som körde så lotta hann springa iväg och köpa en macka åt mig :) När jag kom till filipstad så hämtade mamma mig och vi åkte till stallet så jag fick pussa lite på min snuttponny, min älskade sötnos hon är min no,1 <3
 
Nu ska jag glo på ponnyakuten och tvd på datorn.
Pusshejs!
 
Snyggponnyn Meteor!
 
Världens finaste Mimiisan!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: