Ida Johansson

All this little things

Kategori: Det allmäna livet

Hej bloggläsare!
 
Glömde totalt bort och orkade inte blogga igår, åkte ut till stallet direkt när jag kom hem för jag och mamma åkte ner till thomas kläder när hon hämtade mig i skolan, hade även vart till tandläkaren innan hon kom, så hon köpte en tröja till mig. En vit ifrån Vila :) Jättesnygg, tack mami!
 
Skrittade ut med Andrea, eller ja.. vi skulle. Vi kom precis på pålandsvägen och Wille blir rädd och tvärvänder och skenar hem, mimii blir stölli står på bakbena och bockade men jag lugnade ner henne och gick hemmåt i skritt med henne i tyglarna vid min sida. Möter andrea som kom o gick o hon frågade hur det gick och Wille hade sprungit några varv runt stallet och gjort sälen (wtf?) i en snöhög, haha stöllen.. Men hon satt kvar iaf men mötte en massa bilar och.. VI RED BARBACKA! snacka om balans elr?
 
Senare på kvällen åkte jag och Erika till ica och köpte godis sen hem till Andrea och kollade film/tv och pratade :) Mysigt vare!
 
Idag har jag haft praktik och vi var och åt på våran gamla skola eftersom den ligger precis brevid :) Trevligt att träffa gamla lärare och vänner, tror att vi går dit imorgon också.
 
Skrittade runt på anläggningen och i tältet idag, hon snubblar väldigt lätt så jag vettofan va de är med henne.. Så himla tråkigt att de aldrig ska bli bra :(
 
Hörs!
/Ida
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: